WDS CMS demo

Skriv ut sidanStart > Om WDS CMS > Villkor för användning av programmet
Start > Om WDS CMS > Villkor för användning av programmet

Villkor för användning av programmet

VillkorAnvändning för eget bruk
Detta program ingår i tjänsten "WDS medlem 12 månader" och får användas av dig som innehar ett medlemskap. Programmet får användas EN gång per medlemskap. Du som vill använda programmet till flera egna webbplatser måste göra en ny beställning (på samma kundkonto).

Programmen får endast användas under medlemstiden. När medlemstiden utgått måste ett nytt medlemskap beställas för rätten att använda programmen 12 månader framåt.

Privatpersoner och föreningar
Du som hjälper privatpersoner eller ideella föreningar med deras webbplatser måste göra en beställning av tjänsten "WDS medlem 12 månader" för varje webbplats som använder programmet.

Företag och kommersiell verksamhet
Du som gör webbplatser åt kunder, och bedriver kommersiell verksamhet, måste göra en beställning av tjänsten "WDS medlem 12 månader" för varje webbplats som använder programmet.

Använda programmet till fler än EN webbplats
Välj något av alternativen nedan om du vill använda programmet till fler än EN webbplats:

• Gör en ny beställning från ditt eget kundkonto så utökar du din medlemstid med 12 månader (gäller från ditt aktuella slutdatum).
  • Gör en beställning i uppdragsgivarens namn. Uppdragsgivaren får tillgång till alla Webdesignskolans guider och du ger ett mervärde till den webbplats du skapat.

VillkorAnvändning och anpassning av kod
Vi har valt att göra kod och funktioner tydliga och lätta att överblicka för att du ska kunna ändra och lägga till egna funktioner. Du som är webbutvecklare kan alltså anpassa koden för ditt eget eller dina kunders behov men får inte distribuera eller sälja programkoden vidare.

Programmet får INTE säljas eller erbjudas vidare till egna kunder och besökare.